min dag

Nu får ni läsa om min tråkiga skoldag, har idébrist på vad jag ska skriva om.
Tyvärr så har det inte varit så speciellt i skolan idag, bortsett från att våran lärare berättade att vi ska få en ny elev i klassen imorgon. Har blandade känslor inför det dock. 

Då jag har väldigt lätt för att döma människor innan jag ens träffat dem, så känns detta inte bra. Inte bara av vad läraren berättade om den här killen som ska komma utan också för att just nu så har vi så bra stämning i klassen och för mig känns det som att en ny elev bara kommer att förstöra den.
Men som sagt, man ska aldrig döma hunden efter håren.
Ja, det var då det.

En sak som också var kul, var att jag hade min första roliga idrottslektion på 3 år. Japp, tro mig om ni vill, men det är sant. Tänker inte gå in mer på det, vill ju inte berätta hela mitt livs historia här ;)
Men det var i stort sett det intressanta som hänt under dagen.

Bjuder på en liten bild som jag tog idag när jag var på väg hem från bussen. Vintern är faktiskt inte så dålig ändå...

och säger åter igen, rör ni dör ni! :)

Puss o kram!♥

//Marre



Ledsen för kvallan, mobilkameror är ju inte de bästa som går att hitta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0