The truth is.. i love you

Nu är det såhär, att det är snart dags att skicka in gymnasie ansökan, och som tur är så har jag redan bestämt mig för flera veckor, nej.. månader, sedan vad jag ska gå!
Eftersom mitt stora och nästan enda intresse här i livet är musik, så blir det att gå just det - Estet, musikinriktning.
Längtar som tusan att nian ska ta slut och att gymnasiet börjar, så man får börja om på nytt och allt.
Det känns ibland som att det verkligen behövs.
Dock så blir det inte så speciellt kul att skiljas från klassen, men det är en smäll man får ta.
Förhoppningsvis så kommer det bli så att man håller kontakten med vissa i alla fall.
Eller rättare sagt; Jag vet att jag fortfarande kommer ha kontakt med vissa ;) hahah!
Men strunt samma, det är ju några månader kvar innan det händer.
Man ska leva i nuet som jag brukar säga.

Det var allt för den här gången, nu ska jag krypa ner i min onepiece, ta ett glas juice och se på glee om en halvtimma! ♥

Pussokram!

//Marre


Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

S: åååååh tusen tack snälla duuu!!

kram

2012-01-22 @ 19:29:06
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0